Surađujmo zajedno

Uvjeti poslovanja

Ovdje se nalaze općenita pravila i koraci prilikom poslovanja, odnosno vršenja usluge i savjetovanja. Drugačiji dogovori i iznimke mogu se dogovoriti na individualnoj bazi po klijentu, projektu ili savjetovanju.

Žena i muškarac razmjenuju dokument za uvjete poslovanja

Naručitelj usluge

Naručitelj usluge je posjetitelj web stranice, pravna ili fizička osoba koja izvrši kontakt i upit za određenom odabranom uslugom koju Davatelj usluge nudi. Narudžba se može izvršiti kontakt formom web stranice, e-mailom, telefonom, usmeno ili kroz druge dostupne komunikacijske kanale.

Davatelj usluge

Davatelj usluge je Tanja Hrvatin Šimičić

Naručitelj usluge uplaćuje dogovorene parametre usluge po definiranoj cijeni kroz transakcijski račun avansno ili po završetku termina usluge, ili po isključivo dogovorenim parametrima između stranki.

Opći uvjeti

 

Rad Davatelja usluge bazira se na pružanju savjetovanja Naručitelju usluge unutar tematskih područja rada roditeljstva i osobnog razvoja, te njima povezanih tema i područja.

Naručitelj usluge  je odgovoran za raspoloživost i točnost informacija koje će biti dane Davatelju usluge na razmatranje, te Davatelj usluge ne preuzima nikakvu odgovornost za nepotpunost, neistinit prikaz ili netočnost informacija pruženih od strane Naručitelja usluge.

Podrazumijeva se da rad Davatelja usluge može uključiti savjete i preporuke, no sve odluke o primjeni savjeta ili provedbi preporuka danih od strane Davatelja usluge donosi Naručitelj usluge, te je on i odgovoran  za iste odluke. Davatelj usluge ima pravo oslanjati se na sve odluke i odobrenja Naručitelja usluge.

 

Slike, opisi i videa usluga i stranica

 

Slike i video snimke usluga, i općenito dijelova stranica cjelokupne web stranice, preuzeti su djelomično sa internet portala koji pružaju besplatne slike i video snimke : unsplash.com, mixkit.com, pexels.com.

Ostale slike i video snimke direktno su vlasništvo autorice i vlasnice Tanje Hrvatin Šimičić. Slike i video snimke služe kao opisna referenca za usluge, te nastoje što točnije opisati karakteristike istih. Preuzete slike i video snimke, njihovi originalni autori i treće osobe sa tih slika i video snimaka, ne predstavljaju niti su na bilo koji način vezani na Tanju Hrvatin Šimičić i njene usluge.

Jamstvo

Davatelj usluge se obvezuje održavati web sjedište i stranice u skladu s dobrom informatičkom praksom te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze kojom kupac pristupa web sjedištu, niti za iznenadne vanredne tehničke infrastrukturalne nefunkcionalnosti web stranice i/ili telefonskih i internetskih davatelja usluge.

Ukoliko postoje istaknute redovne i akcijske cijene na web stranicama Davatelja usluge, iste vrijede, dokle god su aktualne na stranicama, i za naručivanje preko telefona ili drugih kanala komunikacije.

Naručivanje usluge

 

Usluga se dogovara i naručuje putem web forme, e-mail kontakta, telefonom, usmeno ili kroz druge dostupne komunikacijske kanale. U slučaju da Davatelj usluge nije u mogućnosti isporučiti uslugu na dogovoreni termin, Davatelj usluge će o tome pismeno obavijestiti Naručitelja usluge kroz postojeće komunikacijske kanale, koji zatim može otkazati narudžbu usluge ili eventualno prihvatiti novi termin savjetovanja.

Odluči li se u takvom slučaju Naručitelj usluge otkazati uslugu, Davatelj usluge će Naručitelju usluge vratiti uplaćen novac (ukoliko je novac unaprijed već bio uplaćen) što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupila nemogućnost Davatelja usluge za izvršenjem usluge čime je Naručitelj usluge otkazao narudžbu usluge.

Otkazivanje termina savjetovanja

 

Dogovoreni termin savjetovanja je fiksni, obvezujući termin koji je dogovoren između Naručitelja usluge i Davatelja usluge.

Odgode termina savjetovanja mogu se registrirati samo putem telefona ili e-maila do najviše tri radna dana prije dogovorenog datuma. Ukoliko Naručitelj usluge ne poštuje dogovoreni termin, Davatelj usluge nije obvezan vratiti novac, no može dogovoriti novi datum izvršenja usluge.

Tehničke poteškoće

 

U slučaju tehničkih poteškoća prilikom savjetovanja koji se vrši komunikacijskim kanalom interneta i telefona, poput prekida telefonske ili skype veze, Davatelj usluge pokušava tri puta za redom uspostaviti novu vezu s Naručiteljem usluge.

Ako to ne uspije, Naručitelj usluge dobiti će e-mail obavijest od Davatelja usluge s datumom i vremenom novog termina. Ako veza iz drugih tehničkih razloga nije trajno moguća, Naručitelj usluge dužan je Davatelju usluge pružiti drugi fiksni/mobilni broj za izvršenje usluge. U ovom slučaju nema prava na povrat naknade.

 

Muškarac potpisuje dokument o uvjetima poslovanja

Trgovina

Unutar trgovine moguće je kupiti digitalne proizvode poput e-book dokumenata (elektronskih knjiga) i tečajeva u digitalnom video/audio formatu. Kupnja istih se obavlja transakcijskom uplatom na bankovni račun, po čijoj potvrdi se omogućuje preuzimanje kupljenih digitalnih proizvoda.

Prilikom kupovine u trgovini gostima se automatski stvara korisnički račun, a korisničko ime tog računa se temelji na unesenim podacima. Korisnik dobiva automatski generiran e-mail u kojem mu se nalazi korisničko ime i lozinka za pristup korisničkom računu trgovine. Tamo može vidjeti sve osobne podatke koje je predao prilikom kupovine, svoje narudžbe, te preuzimanja svojih kupljenih digitalnih proizvoda.

Klijent ima pravo u bilo kojem trenutku zatražiti ukidanje svog računa, brisanje svojih podataka kao i zatražit uvid o postojećim podacima, a što može i samostalno provjeriti unutar svojeg korisničkog računa na web stranici.

Cijene unutar trgovine su u svojoj punoj i točnoj vrijednosti izražene u kunama, dok alternativna dostupna valuta u eurima služi kao okvirni informativni prikaz vrijednosti proizvoda izraženog kroz valutu eura, a temelji se na ručno ažuriranom odnosu kune i eura na tržištu. Ažuriranje se ne mora vršiti na svakodnevnoj bazi! Kupnja se finalno obavlja u kunskoj vrijednosti.

    Plaćanje

    Naručene usluge i proizvodi Naručitelj usluge može platiti na jedan od sljedećih načina:

     

    • transakcijskim računom na IBAN dodijeljen po upitu

      Nakon ispravno popunjene narudžbe Davatelj usluge Naručitelju usluge dostavlja potvrdu narudžbe, što može uključivati i ponudu ili račun, na e-mail adresu ili kroz drugi komunikacijski kanal koju je kupac definirao prilikom korištenja kontakt forme ili drugog komunikacijskog kanala.

      Uvjeti savjetovanja

      Davatelj usluga uvjerava Naručitelja usluga u apsolutnu diskreciju. Sve informacije iz konzultacija tretiraju se povjerljivo te podliježu profesionalnoj i stručnoj tajni.

      Davatelj usluga ne nudi nikakvu dijagnostiku u vezi s psihološkim ili psihosomatskim poremećajima.

      Ako se savjetovanje završava ranije jer je Naručitelj usluge koji traži savjet sveobuhvatno savjetovana i zadovoljna, smatra se da je savjetovanje završeno. Preostalo vrijeme ne nadoknađuje se povratom novca.

       

      Izuzimanje savjetovanja

       

      Ukoliko Davatelj usluge tijekom savjetovanja stekne dojam da osoba koja traži savjet pokazuje psihijatrijske abnormalnosti ili je krajnje zbunjena, savjetovanje se može prekinuti zahtjevom Davatelja usluge za traženjem odgovarajućeg liječenja u, primjerice, psihijatrijskoj ustanovi ili psihijatrijskoj ambulanti.

      Davatelj usluge odbacuje i tražitelje Naručitelja usluge koji su trenutno alkoholizirani ili čija pitanja upućuju na izvršenje kaznenih djela.

       

      Zaštita osobnih podataka

       

      Osobni podaci koji se prikupljaju ovise o: vrsti pružane usluge, korisnicima i klijentima, namjeri kupca da koristi usluge, o vrsti ugovora sklopljenog s klijentima kao i o namjeri Naručitelja usluge da koristi svoja prava temeljena na zakonskim i regulatornim odredbama o zaštiti osobnih podataka.

      Vaši se podaci ne koriste u druge svrhe niti se ustupaju trećoj osobi, osim ako zakon nalaže drugačije, te će biti izbrisani čim više nisu potrebni za naplatu savjetovanja. Iako nijedna mrežna usluga nije 100% sigurna, maksimalni trud ulažemo u zaštitu Vaših podataka od neovlaštenog pristupa, korištenja, izmjene ili uništenja i poduzimamo razumne mjere za to.

      Koristimo odgovarajuće poslovne sustave i procedure kako bismo zaštitili osobne podatke koje nam dajete. Također koristimo sigurnosne postupke i tehnička i fizička ograničenja za pristup i korištenje osobnih podataka na našim poslužiteljima.

      U slučaju potencijalne suradnje sa vanjskim suradnicima na određenim projektima i prilikom određenih savjetovanje, Davatelj usluge može otkriti informacije o Vama bez kojih čitav postupak nije izvediv vanjskom suradniku. Vanjski suradnici moraju poštivati Pravila privatnosti podataka web stranice i specifičnih parametara rada po dogovorenim stavkama ugovora suradnje.

      U slučaju zakonske obveze: U slučajevima gdje je to zakonom propisano ili je neophodno za sprječavanje, otkrivanje ili kažnjavanje kaznenih djela i prijevara, Vaši osobni podaci bit će podijeljeni s nadležnim tijelima. Možemo otkriti Vaše podatke kao odgovor na sudski nalog ili drugi legitimni zahtjev od strane države.

       

      Osobni podaci koji se primarno prikupljaju prilikom postupka narudžbe i davanja usluge, a bez kojih nije moguće izvršiti uslugu, uključuju najmanje:

      • osnovne osobne podatke (ime i prezime)
      • osnovne kontakt podatke (adresa, broj telefona, mail adresa)
      • podatke vezane uz korištenje web stranice, primjerice prilikom korištenja kontakt forme
      • podatke nužne za sklapanje ugovora, ponude ili računa
      • ostale osobne podatke nužne za ostvarenje klijentovih prava temeljenih zakonskim odredbama o zaštiti potrošača
      • detaljne informacije o obradi i zaštiti osobnih podataka naći ćete na sljedećem linku Prikupljanje i obrada osobnih podataka

       

      Rješavanje sporova

       

      Svi sporovi koji nastanu prilikom vršenja rada između stranaka, uključujući i sporove koji se odnose na pitanja njegovog valjanog nastanka, povrede ili prestanka, kao i na pravne učinke koji iz toga proistječu, Ugovorne strane će prvenstveno pokušati riješiti mirnim putem i sporazumno u roku od 30 (trideset) dana. U suprotnom, Ugovorne strane ugovaraju nadležnost stvarno nadležnog suda u Puli.

      agsdi-coffee

      Vlasnik

      Tanja Hrvatin Šimičić

      agsdi-piggy-bank

      Račun

      IBAN : Na upit

      agsdi-person

      OIB

      46508232319

      agsdi-message-3

      E-mail

      thrvatin.simicic@gmail.com

      agsdi-mobile

      Kontakt broj

      +385 91 930 2065

      agsdi-id-card

      MBO

      98205455

      Uspješna suradnja

      Slobodno istražite informacije i pratite novosti i obavijesti kako biste ostali u toku sa novitetima i člancima. Ukoliko imate specifične upite ili potrebu za posebnim karateristikama savjetovanja, slobodno pošaljite upit sa obrazloženjem.

      Spremni ste za savjetovanje?

      Žena telefonira i razgovara o uvjetima poslovanja

      Pin It on Pinterest